Экономика. Менеджмент. Современные тенденции в науке и образовании / economy. Zarządzanie. Współczesne tendencje w nauce i edukacji 30.10.2016- 31.10.2016 краков/kraków

 

SPIS /Содержание

 

Козлова Т................................................................................................................. 6

ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ БРЕНДУ

 

Kharchenko V.,  Kostenko S.  ............................................................................... 11

MARKET DEVELOPMENT OF BUSINESS INTELLIGENCE IN UKRAINE AND THE WORLD

 

Маркова Є.Ю.......................................................................................................... 16

СТРАТЕГІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ РИБНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

 

Миколайчук І.П..................................................................................................... 19

ЕТИМОЛОГІЯ ТА СУТНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗМІН ЯК НАУКОВОЇ КАТЕГОРІЇ

 

Карабанов О.В........................................................................................................ 23

ДІАГНОСТИКА ЕФЕКТИВНОГО ВИРІШЕННЯ ЕКОНОМІЧНИХ КОНФЛІКТІВ

 

Кифяк В. І., Тупиця Л. В....................................................................................... 25

Системний підхід до мотивації праці

 

Мельянкова Л.В., Мала О.Л. .............................................................................. 29

Удосконалення методики формування і використання бухгалтерського балансу

 

Tomilina E. P., Glotova I. I., Smagin A. A............................................................ 32

COMPETITION WORKFORCE IN CAPITALIST SOCIETY

 

Кашуба О. О............................................................................................................ 34

ДОСЛІДЖЕННЯ ІСТОРИЧНОЇ РЕТРОСПЕКТИВИ ІНСТИТУЦІОНАЛІЗМУ ЯК ОСНОВИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ЕКОНОМІКИ

 

Margvelashvili I........................................................................................................ 39

Regulation in Banking Sphere,  as an example of perfection of controlling the process of risk among Georgian companies

 

Волянська-Савчук Л. В........................................................................................ 45

КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ