Филология,социология и культурология. Современные тенденции в науке и образовании /Filologia, socjologia i kulturoznawstwo. Współczesne tendencje w nauce i edukacji 30.10.2016- 31.10.2016 Краков/Kraków

 

SPIS /Содержание

SEKCJA 22. Filologię. (Филологические науки)

Лазаренко В. В........................................................................................................ 6

ФУНКЦІОНУВАННЯ МЕТАФОРИ У ПОЕЗІІ АНДРІЯ МАЛИШКА

Самойленко А. О................................................................................................... 9

ПРОБЛЕМА “МЕХАНІЗАЦІЇ” ЛЮДИНИ У РОМАНІ ОЛДОСА ГАКСЛІ “ПРЕКРАСНИЙ НОВИЙ СВІТ”

Смагулова Н. К....................................................................................................... 13

ҚАЗІРГІ ҚАЗАҚ ӘҢГІМЕЛЕРІНДЕГІ АҢЫЗДЫҚ ЖЕЛІ

Талалай І.В............................................................................................................... 16

ФОНОВІ ЗНАННЯ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИВЧЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ

Горохова І.В., Кардашук І.М............................................................................... 19

МЕТОД КОРПУСНОГО АНАЛІЗУ ВИВЧЕННЯ ОДИНИЦЬ ІДЕОМАТИЧНОГО ПРОСТОРУ «HOMOSAPIENS»

Керножицька О.А., Зозуля В.............................................................................. 23

ПРИЄДНУВАННЯ ЯК ОДИН ІЗ ПРИЙОМІВ ЕКСПРЕСИВНОГО СИНТАКСИСУ

 Просяник О.П....................................................................................................... 26

ПРОБЛЕМНІСТЬ ПОНЯТТЯ І ТЕРМІНУ LANGAGE

Шкурашівська Л. М............................................................................................... 33

ОСОБЛИВОСТІ ДІЄСЛІВНОЇ ТРАНСПОЗИЦІЇ У ФРАНЦУЗЬКІЙ МОВІ

Горохова І.В., Третяк Л.І..................................................................................... 38

ВИКОРИСТАННЯ КОРПУСНОЇ ЛІНГВІСТИКИ У ДОСЛІДЖЕННІ ІДІОМАТИКИ АНГЛОМОВНИХ ПУБЛІЧНИХ ВИСТУПІВ

Козуб Л. С................................................................................................................ 42

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ГЕНДЕРНОГО КОМПОНЕНТУ В АНГЛОМОВНИХ ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Дромашко А.І......................................................................................................... 46

ЛЕКСИКО-СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНИХ МУЗИЧНИХ ТЕКСТІВ (НА МАТЕРІАЛІ МУЗИЧНИХ ТВОРІВ «THE BEATLES» ТА «RED HOT CHILI PEPPERS»)

Моісєєва Н.О.......................................................................................................... 52

АКСІОЛОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ АДГЕРЕНТНО-ОЦІННОЇ НЕОЛОГІЧНОЇ ОДИНИЦІ

Eshchanova G., Qauieva Q..................................................................................... 55

USING GAMES IN TEACHING ENGLISH

Maslova O.V............................................................................................................ 58

FUTURE CAREER OPPORTUNITIES AS A MEANS TO UPRISE STUDENTS’ MOTIVATION TO STUDY FOREIGN LANGUAGE

Чорна О.О............................................................................................................... 60

Психолого- педагогічний аспект проблеми навчання англійської мови в початком школі

Sukhenko I................................................................................................................ 63

UPDATING ENVIRONMENTAL COMMUNICATIONS: EUROPEAN ENVIRONMENTAL AGENCY’S VISION

Богус З.А., Ягумова Н.Ш...................................................................................... 66

ЖЕСТОВЫЙ ЯЗЫК КАК УНИВЕРСАЛЬНОЕ СВОЙСТВО ЯЗЫКОВОГО ОБЩЕНИЯ

Лещенко О.В........................................................................................................... 72

Актуальні проблеми перекладацької етики

Сидорук Г.І., Малиш В.О..................................................................................... 75

ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ ОФІСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Жаданов Ю.А.......................................................................................................... 78

ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ИЗУЧЕНИЯ УТОПИИ