Педагогика. Научные достижения, наработки,предложения . /Pedagogika. Osiągnięcia naukowe, rozwój, propozycje 29.09.2016 - 30.09.2016 Варшава/Warszawa

 

SPIS /Содержание

Огринчук О. П....................................................................................................... 6

ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДИК У ВИКЛАДАННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ 

 

Зелез І. І. .................................................................................................................. 9

НОВЕ У ПРАКТИЦІ ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ

 

Чорнойван Г. П.................................................................................................... 14

СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ РАННЬОЇ КАР’ЄРИ ДОСЛІДНИКА: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД

 

Преснер Р. Б............................................................................................................ 21

ОСОБЛИВОСТІ НЕПЕРЕРВНОЇ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ

 

Дудова Д.О. /Dudova  D.O................................................................................... 25

The Patriotic education of future specialists of marine industry as a research and educational problems

 

Салига Н.................................................................................................................. 30

Особливості системного підходу до організації навчально-виховного процесу у вищій школі

 

Саваш Кючюк......................................................................................................... 34

Реформування початкової школи в період Танзімату

 

Козолуп М. С.......................................................................................................... 37

КОНТРОЛЬ ЗА ЕФЕКТИВНІСТЮ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ АКАДЕМІЧНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ    У ВНЗ США

 

Стоян О.Ю., Денисова О.Г., Романова Ю.Г. ................................................... 46

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ СТОМАТОЛОГІВ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ

 

Виноградова М.С., Рудницька Н. А................................................................... 49

Тенденції і принципи підготовки інженерів у системі вищої аграрної освіти Франції

 

Павленко В.В. ........................................................................................................ 53

Розвиток креативної уяви у дітей молодшого шкільного віку

 

Косяк І. І................................................................................................................... 57

ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ

 

Кірсанова С.С., Дем’яненко Т.А......................................................................... 60

ПОЛІКУЛЬТУРНА ОСВІТА ЯК ЧАСТИНА ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

 

Мільчевська Г.С..................................................................................................... 65

СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ІНСТРУМЕНТ СОЦІАЛЬНО-ІНФОР­МА­ТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА

 

Стрельчук Я.В........................................................................................................ 67

COMMUNICAVIVE APPROACH OF ENGLISH TEACHING AND ITS ADVANTAGES

 

Луців С. І.................................................................................................................. 70

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇМОВИ І ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ

 

Григор’єва В.В........................................................................................................ 72

СПЕЦИФІКА ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТА-МУЗИКАНТА

 

Дзундза А.І., Літвінова В.Ю. ................................................................................ 76

ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ ЯК ОДНОГО ІЗ КОМПОНЕНТІВ ЕМОЦІЙНО – ПОЧУТТЄВОЇ СФЕРИ УЧНІВ

 

Громова Н.В............................................................................................................ 79

ТВОРЧА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ СУБ’ЄКТІВ НАВЧАННЯ В ЕВРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

 

Мирончук Н.М. .................................................................................................... 84

Проблемно-ситуаційний підхід у підготовці майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності

 

Гриженко Г.Ю........................................................................................................ 87

Специфіка викладання студентам-психологам курсу англійської для спеціальної мети

 

Хмелевська Л. ........................................................................................................ 89

Люблю людей, які навчають!

 

Вінтюк Ю. В............................................................................................................. 93

СТАН ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ВНЗ УКРАЇНИТА ЧИННИКИ, ЩО ЙОГО ЗУМОВЛЮЮТЬ

 

Таран О.Б................................................................................................................ 96

Радість можна знайти лише у творчості …