Педагогика. Научные достижения, наработки,предложения . /Pedagogika. Osiągnięcia naukowe, rozwój, propozycje 29.09.2016 - 30.09.2016 Варшава/Warszawa
SPIS /Содержание
Огринчук О. П....................................................................................................... 6
ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДИК У ВИКЛАДАННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
Зелез І. І. .................................................................................................................. 9
НОВЕ У ПРАКТИЦІ ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
Чорнойван Г. П.................................................................................................... 14
СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ РАННЬОЇ КАР’ЄРИ ДОСЛІДНИКА: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД
Преснер Р. Б............................................................................................................ 21
ОСОБЛИВОСТІ НЕПЕРЕРВНОЇ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ
Дудова Д.О. /Dudova D.O................................................................................... 25
The Patriotic education of future specialists of marine industry as a research and educational problems
Салига Н.................................................................................................................. 30
Особливості системного підходу до організації навчально-виховного процесу у вищій школі
Саваш Кючюк......................................................................................................... 34
Реформування початкової школи в період Танзімату
Козолуп М. С.......................................................................................................... 37
КОНТРОЛЬ ЗА ЕФЕКТИВНІСТЮ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ АКАДЕМІЧНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У ВНЗ США
Стоян О.Ю., Денисова О.Г., Романова Ю.Г. ................................................... 46
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ СТОМАТОЛОГІВ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
Виноградова М.С., Рудницька Н. А................................................................... 49
Тенденції і принципи підготовки інженерів у системі вищої аграрної освіти Франції
Павленко В.В. ........................................................................................................ 53
Розвиток креативної уяви у дітей молодшого шкільного віку
Косяк І. І................................................................................................................... 57
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
Кірсанова С.С., Дем’яненко Т.А......................................................................... 60
ПОЛІКУЛЬТУРНА ОСВІТА ЯК ЧАСТИНА ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Мільчевська Г.С..................................................................................................... 65
СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ІНСТРУМЕНТ СОЦІАЛЬНО-ІНФОРМАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА
Стрельчук Я.В........................................................................................................ 67
COMMUNICAVIVE APPROACH OF ENGLISH TEACHING AND ITS ADVANTAGES
Луців С. І.................................................................................................................. 70
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇМОВИ І ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ
Григор’єва В.В........................................................................................................ 72
СПЕЦИФІКА ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТА-МУЗИКАНТА
Дзундза А.І., Літвінова В.Ю. ................................................................................ 76
ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ ЯК ОДНОГО ІЗ КОМПОНЕНТІВ ЕМОЦІЙНО – ПОЧУТТЄВОЇ СФЕРИ УЧНІВ
Громова Н.В............................................................................................................ 79
ТВОРЧА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ СУБ’ЄКТІВ НАВЧАННЯ В ЕВРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Мирончук Н.М. .................................................................................................... 84
Проблемно-ситуаційний підхід у підготовці майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності
Гриженко Г.Ю........................................................................................................ 87
Специфіка викладання студентам-психологам курсу англійської для спеціальної мети
Хмелевська Л. ........................................................................................................ 89
Люблю людей, які навчають!
Вінтюк Ю. В............................................................................................................. 93
СТАН ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ВНЗ УКРАЇНИТА ЧИННИКИ, ЩО ЙОГО ЗУМОВЛЮЮТЬ
Таран О.Б................................................................................................................ 96
Радість можна знайти лише у творчості …