Педагогика. Фундаментальные и прикладные исследования: проблемы и результаты/ Pedagogika. Badania podstawowe i stosowane: wyzwania i wyniki 30.08.2016 - 31.08.2016 Закопане/ Zakopane

 

Мозолев О. М. ....................................................................................................... 7

Управління розвитком освіти в сфері фізичної культури і спорту з польського досвіду

 

Чубінська Н. Б........................................................................................................ 11

ДЕМОКРАТИЗАЦІЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИРЕКТОРА ЯК ЧИННИК УДОСКОНАЛЕННЯ ВНУТРІШКІЛЬНОГО КЕРІВНИЦТВА

 

Кохан І.І.................................................................................................................... 16

Естетичне виховання в процесі особистісного та професійного розвитку майбутнього фахівця

 

Горошко О.М., Ежнед М.А., Коровенкова О.М., Драчук В.М.,
Франко Л.В..................................................................................................................... 19

Значення вивчення медичного та фармацевтичного товарознавства у практичній роботі провізора

 

Коломієць П.В........................................................................................................ 24

Моніторинг якості податкового Виховання та освіти в українІ: педагогічний аналіз

 

Вінтюк Ю. В............................................................................................................. 36

ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ ПІДГОТОВКИ ПСИХОЛОГІВ: ТРУДНОЩІ ДОСЛІДЖЕННЯ

 

Галів М.Д.................................................................................................................. 39

СВІТОГЛЯД І ЦІННОСТІ МИКОЛИ ЛАВРОВСЬКОГО ЯК ЕПІСТЕМОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЙОГО ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦЬ

 

Карчава О.В............................................................................................................ 45

К ВОПРОСУ ИСТОРИИ РАЗВИТИЯ СУБЪЕКТ-ОБЪЕКТНЫХ ОТНОШЕНИЙ С ПОЗИЦИИ ГУМАНИСТИЧЕСКОЙ ПЕДАГОГИГИКИ

 

Якубовская М.Г..................................................................................................... 48

НОРМАТИВНО-ПРАВОВАЯ И ЗАКОНОДАТЕЛЬНАЯ БАЗА РАБОТЫ С ДОКУМЕНТАМИ В ВУЗАХ УКРАИНЫ

 

Смелікова В. Б. ...................................................................................................... 54

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ УПРОВАДЖЕННЯ МОДЕЛІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СУДНОВОДІЇВ ДО ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОГО СПІЛКУВАННЯ ЗАСОБАМИ КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЙ У ВИЩИХ МОРСЬКИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

 

Заболоцький А. Ю. ............................................................................................... 61

МОДЕЛЬ E-LEARNING ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ ІКТ-КОМПЕ­ТЕНТ­НОСТЕЙ ВИКЛАДАЧІВ

 

Лісовець О.В............................................................................................................ 63

ЗМІСТ СОЦІАЛЬНО-ПРАВОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА

 

Кудінская М. В. ...................................................................................................... 67

ЗМІСТ ТА НАПРЯМИ ФОРМУВАННЯ СЕНСОЖИТТЄВИХ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТАРШОКЛАСНИКІВ В ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

 

Бобкович К.О......................................................................................................... 70

ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ MOODLE ЯК ЗАСОБУ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИВЧЕННЯ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ

 

Khomko O.Y., Sydorchuk R.I., Kovalchuk P.E., Biluk I.I., Khomko B. O., Romanchuk V.V. .............74

DIE KONTROLLE DER LEHREQUALITÄT UND IHRE BESONDERHEITEN IN DEN MODERNEN BEDINGUNGEN

 

Khomko O.Y., Sydorchuk R.I., Kovalchuk P.E., Biluk I.I.,
Romanchuk V.V.............................................................................................................. 80

DIE FORMIERUNG DER PROFESSIONELLEN KOMPETENZ DER ZUKÜNFTIGEN UNTERSPEZIALISTEN IM LAUFE DER PRAKTISCHEN STUDENTENVORBEREITUNG AUF DEN PRAKTISCHEN ÜBUNGEN IN CHIRURGIE

 

Мусійчук С.М., Драган В..................................................................................... 85

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ

 

Подпльота С.В........................................................................................................ 87

ТЬЮТОРСЬКА СИСТЕМА ОСВІТИ В НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ АНГЛІЇ

 

Petrenko V.O........................................................................................................... 90

IMPLEMENTATION OF PEDAGOGICAL CONDITIONS OF TRAINING FUTURE MANAGERS FOR INTERCULTURAL PROFESSIONAL INTERACTION COMPETENCE IN THE PEDAGOGICAL SYSTEM OF HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENT

 

Червонська Л. М., Пащенко І. М....................................................................... 94

ЗНАЧЕННЯ МУЗИЧНОГО СУПРОВОДУ НА УРОКАХ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ

 

Іщенко А. А............................................................................................................. 97

СУЧАСНИЙ СТАН ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ХІМІЇ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ З ХІМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ

 

Коржинська Т.В..................................................................................................... 101

ПРОФЕСІЙНа ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ МИТНИКІВ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ МИТНОЇ СЛУЖБИ РЕСПУБЛІКИ ПОЛЬЩА

 

Vysotska O. ............................................................................................................. 104

USING ORAL METHOD FOR CREATING NATURAL SPEECH SITUATIONS IN HEE

 

Бєлкін І.В................................................................................................................. 108

ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВ­НОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДІЛОВИХ ІГОР У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

 

Бутенко Н................................................................................................................ 115

ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ ВНЗ